5 Temmuz 2010 Pazartesi

Update...

Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi anlık yazmayı beceremediğimden toplu bir update yazmayı deneyeceğim...
Neler oldu bir bakalımm...

Spring term bittikten sonra önce Kocadam geldi (Berat):) Sonra da Emrah ve Seçil... önden biz New York'a gittik sonra da Emrah'la Seçil ile orada buluştuk. New York'ta San Francisco'yu neden bu kadar sevdiğimi bir kez daha farkettim. Havaalanından çıkmamızla otele ulaşmamız tam 2 saat aldı. İstanbul'da 22 senesini geçirmiş birinin buna şaşırmaması gerek belki ama son 1 yıldır her yere en fazla 20 dakika yürüyerek ya da 15 dakikalık yolculuklarla ulaşan biri olduğumu hatırlatırım...
Gerçekten otele ulaşırken shuttle'da sinir krizi geçirecektim. Allahtan önde Brezila'lı ve balayına gelmiş bir çift vardı da onların yanlarındaki kadınla konuşmalarını anlamaya çalışarak biraz vakit geçirdim:)
Otele ulaştık çok merkezi ve çok temiz bir oteldi NY ziyaretleri için öneririm. Buradan ulaşabilirsiniz Four Points by Sheraton . En güzel yanı da Whole Foods ki kendisi benim favori süpermarketim tam karşısında olmasıydı. Neyse ilk bir iki gün benim sevdiğim restaurantların ve cafe'lerin NY şubelerini gezip Berat'a da tattırmamla geçti.
Sonra Emrah'la Seçil geldi ve bir tur da onlarla benzer yerleri gezdik. Bölge olarak sorarsanız veb 5th avenue'den çok hata çok çok çok Soho ve Tribeca'yı beğendim.
New York'ta en ilginç durum Abercrombie önündeki çılgın alışveriş kuyruğuydu. Girişte biri kadın biri erkek ( ve neredeyse çıplak) manken / tezgahtarlar sizi karşılıyor içerisi karanlık ve buram buram parfüm kokuyor. (Bu arada Brand Management& Strategy dersi hocam çok güzel bir saptamada bulundu: Dünyada çalışanlarının üzerinde hiç bir şey olmadan kıyafet satmaya çalışan tek marka Abercrombie:)
SF mağazası da benzer aslında ama bu 5th avenue mağazası bir başkaydı:)Bu arada berat için bir sweatshirt sorduk hatta sanırım 2, ikisi de "sold out!" şaşırdım mı hayır!
Düşünüyorummm başka neler kalmış aklımda NY tatilindennn.... AAA TABİİ Kİ TIME SQURE BOMB! 1 Mayıs'tı hatta biz Seçil'le Washington D.C. ye gitmek istiyorduk da beyler taş koydu! neyse biz sabahtan Metropolitan Museum'u gezdik sonra da beylerle buluştuk akşam yemeği yedik. Yemek yediğimiz yer 53. caddede ve Time Square 42. caddede ve otel 23. caddede. Yani? Yani biz yemekten sonra otele gitmek için Time Square'den geçmek zorundaydık. Ama geçemedik çünkü yollar kapalıydı... Alternatif bir yoldan yürüdük ve bir 1 mayıs kutlaması filan var diye düşündük...
Odaya gelip CNN'de Time Square Bomb haberini görüp ölümden kıl payı kurtulduğumuzu baya zor idrak ettik:)) neyse ki bomba imha edilmişti ve kimseye hiç bir şey olmamıştı!

işte size birkaç fotoğraf...






aaa fotoğraflara bakınca hatırladım... Seçil'in yoğun çalışmaları sonucunda Yankees maçına gittik ve iyi ki de gittik. Başta çok sıkılacağımı düşünmüştüm ama gerçekten acayip eğlendim... Özellikle Yankee taraftarlarının arasına karışmış rakip takım taraftarının her sayı aldıklarında yüzlerce kişi içinde gaaayet rahat Yankee'leri gıcık etmesi çok eğlenceliydi. Biraz da maç fotosu buradan buyrun...





Hmm... Bir NY unutulmazı daha Central Park kahvaltıları... Dedim ya Whole Foods benim favori grocery market'im ve Amerika'nın en bana ( bize) uymayan öğünü de kahvaltı olduğu için " kahvaltını kendin yarat" konseptiyle Whole Foods'dan peynir zeytin ekmek ve daha fazlasını alarak Central Park'ta güzel havadan da faydalanarak piknik-kahvaltı yaptık... işte fotolar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder