5 Temmuz 2010 Pazartesi

Update Continue...

NY'dan sonra hep birlikte biricik San Francisco'ma geldik. Oh be eve varmak gibisi yoktu! Eminim Türkiye'ye dönünce de burayı çok özleyeceğim...Bu dram kısmına bir başka entry ayırmalıyım sanırım...
öhööm neyse SF'da sırasıyla Fisherman's Wharf, North Beach, Union Square, Fillmore, Mission, Alcatraz, Golden Gate Bridge, Academy of Science Museum ve dolayısı ile Golden Gate Park, Sausalito vs. vs. gezdik... Bir gün de araba kiralayıp Miliputas'a outlet'e gittik. Aynı gün Napa Valley'i de gezecektik ki alışveriş canavarı içimizden çıkmadı gitti:) Outlete gittiğimiz gün anneler gününden bir önceki günü ve burada da Coach'un önünde 100 kişili bir kuyruk vardı. şaka gibi! insanları 25 lik fruplar halinde içeri alıyorlardı ve girişte indirim kuponu veriyorlardı. Biz de Seçil'le güçlerimizi birleştirip 35% indirim aldıkkk! ( zaten 50% indirilmiş fiyat üzerindenn) Yaşasınnn!
Ama sanırım bu indirim benim için pek iyi olmadı çünkü artık Coach'tan gerçek fiyatında ya da öyle 20% indirimle filan çanta alabileceğimi pek sanmıyorum.
Biraz da SF fotoğrafı koyup bu session'y bitirelim.

Genel olarak çok güzel bir tatildi... Benim yaz dönemimimin başlangıcıydı ve kendimi daha bir "buralı" hissediyordum Emrah'lar giderken:) Onlar gideli neredeyse 2 ay oldu... Özledim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder