6 Temmuz 2010 Salı

ve İstanbul- San Framcisco Seferleri devam eder...

Eveet... ikinci elçi ziyaretimiz Esralar ( Berat'ın kız kardeşi Kaan'cık ve Özgür) ile oldu... A bu arada onlar gelmeden bir hafta önce durup dururken sol dizimin iç tarafı ağrımaya hatta bir süre sonra bu ağrı dayanılmaz olmaya başladı... Önce skandal bir doktora gittik ve "eve gidip dinlen geçecek" dedi oysa ben ağrıdan yatağımdan tuvalaete gidemez olmuştum 2 gün sonra. Neyse ki sonra çok çok iyi bir orthopedist buldum da olayı kökünden çözüverdi. Ama tabii bu arada ben Esralar'a şehri gezdiremeyeceğim, eşlik edemeyeceğim diye çok korktum. Neyse ki doktor bir diz korsesi verdi ve çok zorlamayacak şekilde yürüyebileceğimi sadece 6 hafta bu korseyi kullanmam gerektiğini söyledi. ( Hala takıyorum!)
Neyse Esralar geldi ve çok gezmeli tozmalı bir 10 gün geçirdik. Alışverişin dibine vurduk:) Aslında Los Angeles'a gitmeyi planlıyorduk ama Kaan'cıkın dişi çıkıyodu benim bacağım çok çok iyi değildi derken 6 saat araba yolculuğunu göze alamadık. Zaten açıkcası 10 gün acncak San Francisco'ya yetti. Hatta bileti son ana bıraktığımızdan Alcatraz'ı gezdiremedik bile... Ama Napa Valley'den Sousalito'ya, Mission Street'ten Fillmore'a her bir yeri gezdik:) işte biraz fotoğraf...






Aslında burada yaşadıkça ve özellikle misafir ağırdaldıkça hissediyorum ki bu şehri en az doğduğun büyüdüğüm İstanbul kadar hatta yaşam kalitesi sebebiyle çoğunlukla daha da fazla seviyorum. Her geçen gün buradaki alışkanlıklarım, sevdiğim şeyler, gittiği ( müptelası olduğum) mekanlar artıyor. Dolayısı ile de ayrılacağımı bilmek daha çok acı veriyor. Umarım en azından yılda ya da iki yılda bir yolum buradan geçer e hasret gideririm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder